Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
A o čem chcete pořád psát?
Autor: toyenka (Občasný) - publikováno 26.6.2003 (16:19:20)


j'en ai marre (Občasný) - 12.7.2003 > Průměr. No, nechtěl bych to rozebírat českou žurnalistiku (která si neumí poradit ani s takovou ostudou jako je pan Korescký)...
Já to vidím podobně jako Borges - ve jedné povídce popisuje autora, který se rozhodl znova napsat Dona Quijota, lépe řečeno opsat. Světe div se, bylo by to nové dílo. Je to jednoduché, psaní je dialog, provokace, svádění světa, skutečnosti. Ta se mění, a tak se mění (nezávisle na autorovi) i psaní.
No stejně, k tý publicistice. Tak tedá máme spoustu informací, ale málo vědění. Dobrý novinář by měl být schopen informace analyzovat, dávat do souvislostí. To v dením tisku (snad až na komnetáře - v jinak hrozném - Právu) fakt nevidím (MF: bulvár, LN: hnízdo modrých tlachalů; mluvím o komentářích). Já čtu Literárky. Tam je jasný "odkud vítr vane", nijak se netají svou politickou orientací (taky proč?) a podávají delší články o zajímavých věcech. Jednou týdně je lepší než sedmkrát týdně (mluvím o čtení novim, nijak bych to nezobecňoval!!!).
Body: 3
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j'en ai marre
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter