Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Hodiny
Autor: Jana N. (Občasný) - publikováno 28.9.2000 (23:05:37), v časopise 29.9.2000


HACKMAN (Občasný) - 29.9.2000 > Téma se mi moc líbí, je to o něčem. Věčné téma, tak boestivé pro mnoho lidí. O míjení času, při kterém zapomínáme na hledání toho podstatného, co je mezi námi. Čas nikdo nezastaví, ale láska, ta pravá láska může mezi lidmi zůstat. Je jiná, tak jak jsme my jiní, ale o to může být plnější. Láska, která už nespaluje a nejsme ji vydáni napospas se může změnit v lásku, která dává mnohem víc, než jsme si schopni uvědomit. Myslím, že o to uvědomění ti šlo i v této povídce.
ALE:
Na začátku jsi použila 2x byly a byl. Není to dobrý začátek.
Používáš cizí slova a to mě osobně tak trochu vadí a nezapadá to příběhu, který je tak trochu Pavlovsky (Ota Pavel) laděný a procítěný.
Myslím, že když povídku dopiluješ a ono je pořád co pilovat, bude ta pravá ořechová. Bude vonět jako maminčina buchta na stole u kterého se všichni sejdou.
Ale máš tam opravdu hodně věcí, které mě překvapily.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli HACKMAN
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter