Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Franta: Kabalistická meditace (bez chemie)
Autor: romann (Občasný) - publikováno 6.8.2003 (16:08:18)


 Čtenář - 7.8.2003 > romann> Aby ne, podle mých žvástů si ji taky sepsal ty sám. Prožitek Nadjá byl opravdu úchvatný a já ti přeci za sezení poděkoval, jen škoda že hudbou generované pocity rozjely psychedelické žvanění které si podporoval. Byly to ale jen mé představy a názory které se mi reálně zhmotňovali. Divím se že takovou základní věc si neodhalil. Ale stačí vypnout uřvanou Lisu a zaměřit se na posledního pozorovatele tedy na Zdroj vědomí a Docílí se tak hlubší stav, který nelze již žvásty popsat. Jak totiž božské ukazuje to a to, tak to prostě ještě není ono, jsou to jen oživené vize a představy... Setting je dobrá věc, ale nesmí se na tom ustrnout, ale jít za něj. Pokud je něco vhodné tak táhlý dlouhý hluboký zvuk, jako tibetské mísy třeba. Ale jde Tam pak vstoupit i bez trávy a v tichosti, teď už to mohu napsat z vlastní zkušenosti. Vhodný setting je třeba mít hlavně v sobě a fraktály i hvězdice jsou jen přestupná stanice. Není je třeba hltat, je třeba jít za ně s oevzdáním a touhou. A až prožiješ, že to v Tobě se vše odráží a zračí jako v zrcadle, tak už nelze ani usilovat ani neusilovat, jako v mé 5.med. Za tím je už jen nekonečné živé Prázdno. Neumím to ale vzletně popsat na dvě stránky, jakýkoliv popis meditace totiž popisuje jen zážitek v rozšířeném vědomí i když někdy zatraceně krásný, ale není to prostě ještě TO!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter