Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jak vidím Channeling R. Palky a potažmo „duchovno“ jiných dalších
Autor: Mansukh (Občasný) - publikováno 4.8.2003 (15:39:02)


Zefram (Občasný) - 10.8.2003 > A proč vlastně vůbec chcete poznávat sami sebe??? Já sám sebe neznám, pravidelně se překvapuju a přitom dovedu být šťastný a spokojený. Pokud už mám o něco zájem, vlastně nikdy se to netýká nějak zvlášť mne samotného, většinou docela jiných věcí a dějů. Už vůbec nedovedu pochopit, proč probírat nekonečně dlouho staré zaprášené knížky, názory lidí, kteří tápali stejně jako my, anebo dokonce ohrožovat či poškozovat svůj nástroj myšlení nějakými halucinogeny. Jako každý stroj je i mozek na některé podněty citlivý, narušují jeho funkci. Co hledat v poruchách? A pokud hledat, měla by to dělat kontrolovaně lékařská věda. Ta ostatně člověku může o sobě samém prozradit nepoměrně více, než cokoliv jiného. Jestliže jsme geneticky navzájem velice podobní, pak by naše odlišnosti měly být jen kosmetickými úpravami existujícího zařízení a proto učebnice anatomie a medicínské žurnály obsahují vše, co člověk potřebuje k onomo sebepoznání. Zdá se pak, že channeling je spíš projevem nějaké duševní nerovnováhy, než vážnou snahou poznat sama sebe.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Zefram
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter