Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 7.5.
Stanislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
kosmické vědomí
Autor: romann (Občasný) - publikováno 23.10.2000 (12:15:32), v časopise 23.10.2000


Martin (Stálý,Redaktor) - 27.10.2000 > Jak jsi Romane psal o te cajovne, podobne prozitky mam nekdy tez. Prochazim Prahou, lesem, je to uplne nahodne, ale najednou jakoby se v tele cloveka zacalo neco mlit a do me vstupoval odkudsi hluboky klid a vyrovnanost, jakoby vsude kolem mne nekdo byl a ja ho nevidel, jen citil. Tento okamzik ale trva vetsinou jen par minut, pak zase pomine. Filosoficke vyklady na predpokladam to same mame asi oba hodne odlisne, abych se Ti pravdu priznal, vychodni filosofie mi moc nesedi z duvodu, ze ve mne budi zeslozitovani situace, ktera tak slozita vlastne ani neni. Osobne jsem toho nazoru, ze cloveku tu byla dana nekym, kdo svet jednou vytvoril, nejaka privilegia, co muze a co nemuze a clovek a vse, co tu je, tu zije ve spolecenstvi s tim, kdo svet vytvoril. Clovek ale take touzi po tom kousku te bozske moci a tak si vymysli ruzne filosofie, aby si ulomil ve svem Ja pomyslne kousek toho pernicku vsemohoucna. Mozna mame nazory ruzne, mozna stejne, nevim :)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Martin
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter