Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí Úloha sprostých slov v literatuře – kapitola 0. z kolekce Úloha sprostých slov v literatuře
Autor: jakpro (Občasný) - publikováno 17.9.2003 (00:56:45)


g morr (Občasný) - 24.10.2003 > jo, nečtl jsem diskusi:
tady je ten průser:
A jak víš, že zvracet není sprosté slovo? :o) Musíš to nějak zdůvodnit, co je dle tebe sprosté slovo? Podle mojí definice zvracet mezi sprostá slova svým způsobem patří, ale je to zatím provizorní definice, otom bude příští kapitola. Tak je to otázka do pléna: Co je to vlastně sprosté slovo?

Ty máš přeci vědět, které slovo je sprosté, když děláš analýzu. A ty máš dát definici... a ne se po ní ptát a ne dělat nějaké provizorní... to by tě věda hnala.

V etymologickém slovníku skutečně taky najdeš (teda, mám po ruce jenom Rejzka, to bude asi ten modrý, o kterém mluvíte, Machek, kterého zmiňuje kolega průser bývá většinou ve světle zelené,ale asi tam ty charakteristiky taky má) charakteristiky typu zast., slang. apod., ale etymologický slovník není určující.

Koukám do toho Rejzka, hele, odkráglovat je vulg. U vulva není vulg. Podle SSČ není zvracet vulg. Zadek samozřejmě taky ne... no su na tebe zvědavý, ale jak už jsem jednou pravil: potlučeš si řiť.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli g morr
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter