Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 22.5.
Emil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kdo by chtěl sám číst na Dni Poezie?
Autor: Petr (Občasný,Redaktor) - publikováno 31.10.2003 (18:48:03)


Naty (Občasný,Redaktor) - 31.10.2003 > Ahoj Petře,
s překvapením zjišťuji, že už jsi mě zařadil.
Ne že bych byla nadšená ze dvou čtení v jeden den, ale časově se to dá stihnout, a z toho, že jsi kromě upoutávky na úvodní stránce vytvořil i tohle forum, soudím, že nás šest je pořád ještě málo.
Tak jen nějaké technické detaily.
Do divadla jsem (vzhledem k tomu, že mě Martin upozornil, že se jedná o "karneval poesie") vybrala několik básní spíš žertovného a veselejšího ražení.
Domnívám se, že by nebylo dobře číst v Železné totéž, protože je možné, že se najde pár fanatiků, kterým nebude stačit poetické odpoledne v divadle, a přesunou se stejným směrem, jako já. Tolik "veselých" básní zase nemám. Ale pokusím se udělat nějaký výběr tak asi na 10 min. Chceš to poslat, abys věděl, co to bude, nebo se necháš překvapit?
Každopádně bych byla radši, kdybys mě mohl zařadit až někam do druhé půlky, abych se stačila trochu aklimatizovat.
Zatím dík a těším se, Nat
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Naty
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter