Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
..dukaz, ze toono je modra krew mezi grafiky..
Autor: toono (Stálý) - publikováno 10.11.2003 (11:16:17)


JBart (Občasný) - 10.11.2003 >

 

Myslím že dokazování modré krve je potřeba pouze v případě, že jsou pochyby. Tím spíš by ses měl zamyslet nad tím proč pochyby jsou. Nutnost dokazovat modrou krev patřila k doméně méněcených a nevýznamných. Nad tím by ses měl zamyslet. Zřejmě máš ale potřebu si stále něco dokazovat. Podobnými "díly" však dokážeš pouze něco SÁM SOBĚ. Dokážeš si jaký jsi bourák když dokážeš napadnout Mishku či kohokoliv jiného. Pro tvoji informaci každý tady umí něco. Ty umíš jenom rýt do ostatních.

Přemýšlím nad tím co se rozhodneš dokázat nám příště.
Nebude to tvé IQ? Nebudeš ho dokazovat oscanovanou jízdenkou z metra?

2 body za spotřebovanou elektrickou energii,

JBart


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli JBart
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter