Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
BEZDOMOVEC
Autor: Herwis (Občasný) - publikováno 22.10.2000 (18:57:42)


sadaf (Občasný) - 11.12.2000 > Co dodat...snad jen děkuji, ano děkuji...protože kdo má takto otevřené oči, tak jako máš Ty, je ještě pořád naděje.
Ať všichni ti úspěšní, nádherní, bohatí, voňící ale bezcitní, ať si někdy vyzkoušejí ,jaké to je , být na dně...
Samozřejmně, nejsou ti bezdomovci všichni jenom obětí čehokoliv, jsou mezi nimi i takzvaní "Vychcánkové" ,ale to právě člověk jako ty dokáže vycítit, i když možná neví jak pomoci...
Přiznám se, také nevím jak pomoci...
Proto se alespoň snažím nikdy a nikomu se neposmívat...
Když se tak zamyslím nad tím, jak lidé řadí do nějakého pomyslného žebříčku hodnot na přední místa zdraví, štěstí nebo lásku, tak mě napadá, ano, to je správné, ušlechtilé a hezké...
Já osobně na první místo stavím slušnost a úctu.
Ke všem a ke všemu...
A od toho se podle mne odvíjí všechno ostatní...
Tvoje povídka mě silně oslovila a promiň, jestli moje úvahy nehovoří jinou řečí, než-li tou Tvojí...
Mír, slunce a lásku.
Tobě...
P.S. a naději...
Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli sadaf
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter