Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pavouci
Autor: La Lumaca (Občasný) - publikováno 24.11.2003 (00:51:20)


maxicka (Občasný) - 28.11.2003 > libi.. pavouci nemaji chybu, ale pomerne zajimave je tve stinovani pavucin.. :) oni totiz ti pavoucci v kontrastu s pavucinami vypadaji prilis "zive" (tj. jako ve skutecnosti), kdezto ty pavucinky jsou takove -snove-, jakoby pohadkove.. spatne se vyjadruji.. hmm.. jsou mozne vystinovane az moc- tedy, dle meho nahledu, ze styl je "biologicky" ci ryze snovy.. i kdyz, ono to mixovani ma neco do sebe.. i kdyz kdybych umela tak krasne kreslit, udelala bych to treba jen snove nebo jen skutecne.. je to trochu provokativni.. :) nicmene moc libi.. a jen vecna.. vzpominam na vytvarnici, ktera me ucila - vzdy rikala "v obrazku by nemela figurovat bila".. vim,je to hloupost, nekdy se bila proste vyuzije tisickrat lepe, ale co treba to zkusit hodit cele jemne do pavucinove sedi (hodne jemne), zmirnit kontrasty pavucinek, pridat zilkovani jednodelozne rostline a... muzes publikovat v prirodovedeckem casopise.. :)) ne.. uz to prehanim.. to rikam, jak bys me dostala.. ale tohle je moc povedeny kousek, jsi sikulka..:)
Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli maxicka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter