Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 22.5.
Emil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jak nepsat prózu
Autor: Montrealer (Občasný) - publikováno 22.1.2004 (18:30:13)


 Montrealer (Občasný) - 23.1.2004 > peetea> 

Kdybys viděl mou zdravotní kartu, asi bys volil jiná slova. Jistě - můžu s vypětím sil napsat popis v češtině (anglicky neumím a nikdy už umět nebudu) a nabízet to zadarmo nebo jako freeware (což je vlastně totéž). Čili si počkám, až mi zase bude líp a k makrům v doslova hrozném Visual Basicu budu psát popis. Naštěstí u většiny vím, jak fungují - když nevím, podívám se do zdrojáku.

 

Mám tam makra orientovaná na slova (bez předchozí a následné mezery, kterou jinak Word většinou bere jako součást slova), například přemísťování slov ve větě, schovávání slov do schránky, výběr slov ze schránky, zrušení slova na pozici kurzoru (všechno fungující ať už je kurzor uprostřed nebo na okraji slova), dále poloautomatickou archivaci dokumentu do dvou souborů různých jmen (taky se mi ještě nikdy neztratil Wordí dokument), uložení zvýrazněného textu do zvláštního souboru a další vymyšlenůstky, bez kterých si JÁ už neumím představit Word...

 

Ad Clancy: Nechci parodovat jeho styl, ale využít jeho znalost prostředí. Zápletka jakožto celek je mým výmyslem, i když poněkud drsným a na hranici Sci-fi.


QuentinBubakoff o tom ví víc, konzultovali jsme to. Radil mi, abychse do toho nepouštěl...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Montrealer
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter