Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci E-budoucnost z kolekce Hrošákovy úlety
Autor: Strážce_majáku (Občasný) - publikováno 1.2.2004 (07:23:01)
následující v kolekci>


 Unge (Občasný) - 4.2.2004 > Přáníčková víla> 

Tak ty jsi studovala veterinu a jsi MVDr !?! Pak kašli na chirální uhlík (švejgrová je inžinýrkou chémie, ale je protivná, zatím jsem se neptal). Napiš mi, zda je možný umělý oplodnění u koní (u skotu se to přece dělá už léta). Co vím já, tak je to prej dost problém a navíc - koňské plemenářské farmy takto oplodněné klisny (nebo narozená hříbata ?) odmítají registrovat pro dostihy. Přiznávám, že jsem odkojenej Dickem Francisem. Jediný, co jsem od něho nikdy nečetl, je Za trest. Dokonce jsem ty povídky o konich zkoušel sám psát, ale sám vím o tom buď prdlajs nebo jen to, co si přečtu z Francisovejch knížek. Je to jedinej spisovatel, kerýho jsem pravidelně kupoval. Já však nepublikoval nic. Mám to na disku...

Trochu jsme vodbočili, ale můžeš za to ty. Napsala jsi o mně, že nejsem protivnej. Taková věta se moc dobře čte...  člověku je dobře u srdce...  bez ohledu na citáty z latiny. Já to taky nevěděl jistě, ale odpověděl mi zcela jednoznačně internetovej vyhledávač Google. Na chirálním uhlíku však byl dost nejistej...


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Unge
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 4 (14) 15 16 17 17 18
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter