Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bez odpovědi
Autor: Petrax (Občasný) - publikováno 15.1.2004 (21:19:07)


MZF (Občasný) - 29.2.2004 >

Pěkné. Na zamyšlení, což je u textu to nejcenější (alespoň pro mě).

 

Myslím si, že žádná rovná cesta neexistuje. I ta sebepřímější musí mít nějakou tu malou zatáčku. Cesta se stává rovnou až na jejím konci, kdy si člověk uvědomí, jak pro něj byla dlouhá a zátáčkovitá.

 

Rovná cesta také může znamenat nudu. Představ si, že rovný život znamená život bez radostí, smutku, úspěchů, lásek, zlomených srdcí... Prázdá, smutně prázdá rovná cesta...

 

Naše cesta vede přímo ke smrti. Když si to vezmeme polopaticky, můžeme to takto říci. Ale záleží jen na každém z nás kolika zatáčkami (prožitky) si tuto rovnou cestu zpestříme. Ať už pozitivně nebo negativně.

 

Ale dle mě: Lepší smutná cesta, než rovná.

 

Upřímě: Ne že by byl tvůj nějakou revolucí, ale dal mi podnět uvažovat. Za což ti děkuju a mávám ze zatáčky...


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli MZF
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter