Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Manifest autorky středněproudé poezie
Autor: ouvej (Občasný) - publikováno 3.3.2004 (07:34:09)


HáDé! (Občasný) - 3.3.2004 >

Ouvej obdivuju, že se sama statečně předhodila nově se vyrojivším adeptům fundované kritiky (což taky oceňuju, dobrých kritiků není nikdy dost). Své básně se jí, DLE MÉHO NÁZORU, podařilo zhodnotit realisticky a objektivně. To, že vedle sebe mohou a dokonce musejí (už pro potřebu porovnávání přístupů aj.) ko-existovat různé typy poetiky, je všem jasné. Dle m.n. skutečnost, že se nejen ouvej musí obhajovat a bránit svou poezii, vyplývá z problematičnosti kritik - z kritik drfausta i Via zavání jistá arogance  (ať už uvedou formulku "dle mého názoru" použijí nebo ne),  kritizují tak, že se zdá, že "pravá" pravda, posvěcená teoretickým studiem Mukařovského a dalších,  je na jejich straně, a ne, že je relativní. Hlavně se mi ale zdá, že příliš pozitivního a především konstruktivního autorům jejich kritiky ZATÍM nepřinášejí (jak je vidět i z obav autorky). Proto se taky přimlouvám za větší tolerantnost a citlivost! V dialogu i v kritice!

Kritikům přeju chuť do dalšího studia teorie, které je snad povede ke kritice fundované a přínosné!


Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli HáDé!
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter