Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vím jen
Autor: streetwalker (Občasný) - publikováno 5.5.2004 (00:59:11)


 Naty (Občasný,Redaktor) - 6.5.2004 > streetwalker> 

Já vím, že jsem se vyjádřila heslovitě, ale pochopils to úplně obráceně.

Jde přesně o to,  co jsi sám teď napsal: Nicméně jsem básně nikdy nečetl , v tom je právě ten problém.

Číst musíš ne proto, abys "opisoval", nebo hledal vzory, ale proto, abys nasál atmosféru, naučil se stavbu různých stylů a forem, abysis osahal techniku, porozhlédl se, co se všechno se dá se slovy provádět.

Když jsem se zmiňovala o vlastním stylu a obrazech, tak jsem tím neměla na mysli, žes to někde "opsal", ale že je to nevýrazné, neosobité, bez nápadu. Ve volbě výrazových prostředků tvého textu jsem prostě nenašla nic, co by mě zaujalo. O čem bych si řekla, aha, tak tohle spojení slov je vážně neotřelé, nebo s tímhle nápadem jsem se ještě nesetkala, nebo tenhle obraz je zajímavej, pod tím si dokážu představit spoustu věcí.

Snad jsem se do toho nezamotala, a bude to srozumitelné.

Jde prostě o to, osahat si základní kameny a stavebni postupy poesie, než se do toho pořádně pustíš.

Na druhou stranu, kdybych v tom, co jsi napsal, neviděla zárodek dobrého směru, tak ti tohle všechno, a ani vlastně tu první poznámku, nebudu vůbec psát.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Naty
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter