Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Koroptve v liniích
Autor: furat (Občasný) - publikováno 20.6.2004 (04:02:19)


 furat (Občasný) - 24.6.2004 > quentinbubakoff> hehehe....v podstate to bylo puvodne JEN o pocasi na severoafrickym pobrezi, ten popis spolykal skoro 4 strany - pak jsem to ale v obavach, ze to od Vas zase schytam, radikalne seskrtal a nechal tam trochu vystoupit tu zapletku s utopenejma, coz byla, podotykam, opravdu ma vlastni zkusenost.proste tvrda realita.Ale planuju napsat celou novelu o rozmarech pocasi, abych trochu tu svou posedlost vybil a nepletlo se mi to pak do dalsich povidek. Bude se to jmenovat SNEHOVE VLOCKY SPALENE NA UHEL a bude to zamerene zasadne na zachyceni frontalnich promen pocasi v prubehu celeho roku.zadny hlavni hrdina,zadny dej,zadne city a emoce,jen a jen vitr,mraky,slunce,dest,mraz a spadane listi.Pocitam tak min. 100 stranek - melo by to fungovat zaroven i jako prirucka pro prozaiky, jak se co nejlepe poprat se zachycenim tech nejbeznejsich meteorologickych stavu. Extra priloha, napsana az na zaklade pripadneho uspechu puvodni publikace, by pak mela obsahovat nadstandartni situace - tornada, arkticke vanice, atd..... hehehe:-))) pocitam s tebou jako s jednim s odberatelu:-))
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli furat
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter