Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci N i k é z kolekce Antické a jiné inspirace
Autor: yenda (Občasný) - publikováno 28.6.2004 (13:10:36)


BlueSky (Občasný) - 29.6.2004 >

Já tedy nevím, na co si tu stěžujete? "Poučena " z jiných serverů, nenapsala jsem nic jiného, než co by Yendovi napsali právě na těch serverech jiní. Nebodovala jsem, protože je fakt, že na někoho to působit může, na někoho ne, protože každý jsme jiný a každý vnímáme jinak. Většině se to líbit může, neříkám, že ne. Mně tahle fotka nesedla, ale pokusila jsem se aspoň napsat, co je PRO MĚ špatně. A co je na ní PRO MĚ fajn. KAŽDÁ KRITIKA JE SUBJEKTIVNÍ. I po technické stránce, někdy se mi zdá neostrost snímku fajn do pocitu a podtrhne vyznění, někdy je to naopak, atd.

Ale měla jsem za to, že názor si tu každý vyjádřit může, bez nějakého osobního napadání...ale ne, ono to skončí u honu jak na autora příspěvku, tak i na "hodnotitele" a to by bylo, když by tu nebyl problém, že bychom si ho nevytvořili:-) Neblbněte, lidi, na světě je tolik reálného zla  a někteří z vás ještě k tomu bojují  virtuálně:-)


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli BlueSky
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 (9)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter