Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Zpověď
Autor: Black (Občasný) - publikováno 15.2.2001 (19:07:10), v časopise 19.2.2001


Paula (Občasný) - 21.2.2001 > Lidicky, to je tak źajimave tema na diskusi, nenechavejte si to pro sebe, soupnete to do Fora, urcite se na to ohlasi velka spousta lidi...:-))))) JInak si myslim, ze vec sebevrazdy je jen a jen nase vec. Jsem si jista, ze clovek, ktery se chysta spachat sebevrazdu nemysli na ostatni, ale sam na sebe. V tu chvili mu nejde o okolni svet, ale o svou vlastni bolest, ktere se chce zbavit. Takze ta veticka - snad nekomu ublizim - mi dost vypadava z kontextu, je totiz podle me nepravdiva a tak trochu umela...Jinak, posledni dobou potkavam hodne lidi, kteri o sebevrazde premysleli. Je to zvlastni, alespon pro me to bylo dost velke prekvapeni. Taky jsem si necim podobnym prosla a myslela jsem si, ze jsem v necem "jina"...budto hodne lidi keca a dela ze sebe zajimave, nebo jsem si ja trapne namlouvala, ze na svete existuje par vyjimecnych lidi, meyi ktere jsem pevne doufala ze patrim...svet je plny zklamani, ale rečsit je sebevrazdou je hloupe...dnes to tak snad vidim, i kdyz si jeste stale nekdy nejsem jista...kazdopadne vim jedno, v sebevrazde je hodne lidske sobeckosti, taci lide jsou vetsinou egoiste, cetla jsem to v nejake odborne literature...jsou to lide, kteri trpi tim, zé se tezko vyrovnavaji se svetem, s prohrami, jsou naladovi a maji nesutale pocit, ze jsou podcenovani, opovrhovani, zatracovani, proste ze je nikdo "nema rad"...je to fakt....meli bzchom se nad tim hodne zamyslet...jeste hodne a hodne ahodne...:-))))
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Paula
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter