Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Holky z kolekce Jak se žije na Brocně
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 23.7.2004 (09:33:50)
další v kolekci>


 MPosp (Občasný) - 23.7.2004 > toono> 

Díky za poučení o tom emotivním/emočním náboji, nechám si to projít hlavou ... přiznávám že o těchto "drobnostech" zde na internetu až tak moc nepřemýšlím, neb většina textů je psána namísto česky "cesky" a významově je to pak bez háčků a čárek někdy celkem problém rozluštit, co měl autor vlastně na mysli, že? ;o) ... dále spousta další uživatelů nepíše, ale jen heslovitě "vykřikuje" své okamžité mozkové podněty typu "ufff", "brak" či "bingooo" a co se mu v danou chvíli odehrává v hlavě nikdo neví a autorovi takový komentář moc nedá ... no a já když se rozepíšu, hned se mi to vrátí jako že třeba pracuju v marketingu  nebo někdo zpochybí můj názor - ale to je OK, jak už jsem psal výše v předchozím komentáři ...

Tvůj pohled na svět je Tvým pohledem na svět a je pouze a jenom Tvým rozhodnutím, zda o něm někomu napíšeš - např. tvůrci fotky, na kterou skrz tento Tvůj pohled mozek vygeneroval nějaký názor ... já mám názor jiný, ale Tvůj nezpochybňuji, protože jej respektuji - neznám Tě, neznám Tvé genetické vlohy ani všechny životní zkušenosti, jimiž jsi prošel a které formovali Tvou osobnost a Tvé názory na své okolí. Prošel jsem si mnoha diskusemi na internetu a všude je to stejné - těch co píší své názory k vlastnímu dílu je minimum a těch, co je za jejich názory napadají, namísto aby se věnovali skutečnému předmětu kritiky, těch je většina ... bohužel. Tolik k rozdílným názorům ...

A k fotce samotné? Ano, není to WorldPressPhoto, ale autorka je na dobré cestě, učí se zachytávat výrazy včetně okolí a zde myslím zajímavě dostala do obrázku tu panenku, která díky neutěšenému okolí (oprýskaná zeď ...) může něco symbolizovat (ale taky nemusí) ... když autorce napíšu, že její fotka za nic nestojí, a udělám totéž i u všech dalších, a totéž udělají i ostatní, akorát jí otrávíme a třeba i odradíme od dalšího možného fotografování a sebezdokonalování se ... když jí dám maximální ohodnocení beze slůvka vysvětlení, bude si myslet že fotí jak bůh a zase je to kontaproduktivní ... když popíšu co vidím - a protože beze slůvka popisu situace či záměru autorky se mi v tomto případě jen obtížně luští obsah, něco tam je, ale nevím co - popíšu tedy co popsat mohu - techniku.

Nejsem žádný umělec, ani nefotím tak dlouho, abych mohl fundovaně a zasvěceně rozpitvávat každou fotku po obsahové a významové stránce ... pro každého kdo začíná fotografovat je prioritní přelouskat fotografickou násobilku a naučit se správně exponovat, komponovat a upravovat fotky pro prezentaci - až tohle zvládne, pak má šanci se dříve nebo později vydat svojí kreativní cestou a naučené "ohýbat" směrem, který v sobě najde ... ale třeba i nenajde. Proto jsem popsal co jsem popsal a jak jsem popsal.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli MPosp
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 (3) 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter