Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Cesta na prázdniny
Autor: Lukin () - publikováno 1.3.2001 (16:25:59), v časopise 7.3.2001


Maxik (Občasný) - 13.3.2001 > Hmmmm... nedá mi to, abch nevzpomněl na pardubického rodáka a železničníhio inženýra Jana Pernera, který takovouhle bídnou smrtí zahynul když mu bylo třicet tak, jak je výše popsáno.... ale to jen na okraj.
Autor občas hledá slov, které by použil, to už tu zaznělo, využívá věty s nevyjádřeným podmétem a spojení "...tatínek toho kloučka..." zní příliš ploše. Dávat blízko sebe zdrobněliny přece jen samotný text poněkud degraduje a připomíná spíše červenou knihovnu. Ne, nevolám po přílišné drsnosti, ale po uvážlivém využívání jazykových prostředků, který ná jazyk český opravdu dost. Dosti nevěrohdně také působí hovorová mluva ve spisovném projevu - text se stává neschůdný a tahá to za oči. Rovněž některé podrobnosti působně spíše groteskně a doporučuji právě zde vypisat číslovky. Nejde přeci o slovní úlohu, ne?
Autor však ví co chce sdělit a myslím, že je to vskutku zábavný brach...
Body: 3
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Maxik
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi ()  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter