Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
tekny foto z cyklu Pekný foto)
Autor: fakt_hustej (Občasný) - publikováno 9.10.2004 (13:53:05)


 Přítel antisvěta (Občasný) - 10.10.2004 > Max Bubakoff> to ani nebylo adresně na tebe, ty ses do toho pustil. Nevim po kolikátý se "vidíme" ale vim žes mi hodnotil pár příspěvků tak mě nenapdalo že budeš flusat depkabásničky nebo uražený zneuznance (tak si fakt nepřipadám a nemám pro to ani nejmenší důvod). Odchod je nonsens, nepochopení z tvý strany. A Emmetovi adresováno, protože ty sračky chválí.

Dá se i srát na hodnocení nebo Doporučení, ale když se na Fórech občas chrání čistý štít kulturního serveru tak mi to s tímhle v souvislosti přijde přinejmenšim dost směšný. Nejvíc těch mizícíh věcí bude ale spíš mezi fotkama než výtvarnem, to se docelasleduje.

Ohledně "zneuznanců" naposledy: Totem funguje na principu předvedení buď vysoký kvality anebo "vtipnýho shitu". Vtipnej shit někdy sežere i kvalitní věc. Ani to není žádná hrůza, ale docela věrnej odraz masovýho vkusu, to není urážka (teda trochu jo) a víc sem na začátku nepsal.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Přítel antisvěta
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter