Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Post coitum
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 6.10.2004 (17:50:28), v časopise 9.11.2004


Oplatka (Občasný) - 1.11.2004 > Zdravím a konečně se dostávám k tomu, reagovat na vás...Bylo mi úplně jasné, že rocková skupina bude někomu vadit, ale stojím si ta tím. Pokud jde o to, co říká Tanzdebil: tam opravdu nejde o nic jiného " krom toho, že dneka už nikdo nikoho nemá rád a všichni souloží a smilní". Pokud bys za tím chtěl hledat něco víc, tak neuspěješ. Jestli nemáš po přečtení o nic větší chuť na to jít, tak je to v pořádku, tady šlo o to ukázat klady i zápory, aby si každý mohl vybrat, ne o doporučení či nedoporučení.
BlueSky: Neboj se, jde o opravdu o můj vlastní názor (pochybuju, že by paní Deána četla náš časopis...), nicméně recenze publikované v tisku mi přišly přehnaně odsuzující."Téma střídání partnerů a absence hlubších citů" není nešťasnou formulací, o tomhle ten film opravdu je, a pokud Tě to nepřitahuje, pak Ti opravdu ničím blízký nebude.
Pokud jde o to, že scénář psal někdo jiný, myslím, že v tomto případě to opravdu je důležité: dotyčný Bystroň si ten scénář původně napsal pro sebe a Jakubisko od něj převzal režii až v den natáčení. Pokusila jsem se poukázat na to, že pokud film nedáváme do vztahu s ostatními Jakubiskovými snímky, ale bereme ho v kontextu současné české mladé filmografie, zjistíme, že není tak jednoznačně špatný, jak šmahem činili mnozí kritici přede mnou.
Kajmane, díky za to konstatování o "vypsání se", potěší. A s tou snahou o "hlubokou, fundovanou recenzi" máš pravdu, sama u sebe pozoruju jisté napětí mezi tím psát čtivě a psát, jak říkáš, fundovaně (něco ve stylu Filmu a doby). Na to jsi poukázal zcela správně.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Oplatka
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter