Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
..Přehrada... z kolekce .Č.E.CH.Y.
Autor: Xam (Občasný) - publikováno 3.12.2004 (08:21:44)


xmark (Občasný) - 3.12.2004 > Neexistuje "realita", která by se dala bez filtru objektivně zachytit nebo filtrem pokřivit.
1) Oko - jeho optika je dost nedokonalá, ostře kreslí asi bod velikosti nehtu palce na natažené ruce. Zbytek je iluze vytvářená v mozku skládáním obrazů a využitím zkušenosti. A s barvami je to ještě horší, různých klamů je spousta, minimálně jeden najdeš i tady na Totemu. Prostě to, co vidíš, není "realita".
2) Objektiv fotoaparátu - ač má o hodně více čoček než oko, také není dokonalý. Z 3D krajiny vytvoří 2D obraz se spoustou nedostatků.
3) Záznamové médium - lhostejno zda film či CCD senzor, barevné podání se liší typ od typu. Proto nelze ukázat "neupravený" (v každém digitálu probíhá dost drastická úprava obrazu ještě před uložením obrazu na paměťovou kartu) obrázek a říci: takhle to SKUTEČNĚ JE.

Tedy: Každý záznam obrazu, ať už na tvé sítnici, ve tvém vědomí, ve vzpomínkách, na fotce, na CD, videokazetě, malířském plátně, je zkreslený. Podstatné je jen to, jaký dojem vytváří, jaké emoce vyvolává...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli xmark
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter