Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jednota
Autor: romann (Občasný) - publikováno 2.12.2004 (14:15:16)


romann (Občasný) - 7.12.2004 > to ano, wolfíku, ono to jinak opravdu je :-) Já začínal jako hypnotizér, ale i když druhého zhypnotizuji snadno, sebe nikdy. Ani slovutným hypnotizérům se to nepodařilo. Zašel jsem tedy na holotropní dýchání a tam to začalo jít, tedy meditace. Grof původně pracoval s LSD a když mu to zatrhli, použil tisíciletí starou techniku hyperventilace. Jak to vysvětlíš, že to umí? Ty látky jsou totiž pouhými aktivátory, katalyzátory hypnozy, změněného stavu vědomí. Pak jsem sehnal pár lidí a začali jsme pracovat. Brzy se ukázalo, že dost lidí ty látky vůbec nepotřebuje, jsou totiž dobře hypnabilní. V současné době je jich více než 50 procent. Představ si, že jejich meditace jsou úplně stejné, to zcela vyvrací tvé these! Možná víš, že v staroindických mystických eposech Rgvédách se píše o sómě kterou pili a stávali se bohy. Prý to byla muchomůrka. Eleuzíny znaly zase jiné látky atd. Čili - jen pomáhají rozšířit vědomí do oblastí intuice, vyšších božských Já. Ego není božské, to jistě víš. Také znám pár těch, co to kdysi zkusili a už nechtějí, ale to je tím, že se Boha lekli, ale není divu, je Velikýýýýýý... Raději sedí v prázdnu ega a sní o klidu, ale je to jejich věc. Bůh je ale TVORBA. VNÍMÁM ODLIŠNÉ NÁZORY A DISKUTUJI S NIMI UŽ DESET LET, ale není zájem z jejich strany. Bohužel. Chtějí klid. Šamanů a zasvěcenců nebylo nikdy mnoho, ani nebude. Jen málo lidí vyleze K2, spousta začátečníků uteče a ještě je pomluví... Nemám žádný návyk, jakmile slyším božskou www.lisagerrard.com tak pocit Dokonalosti Boha ve mě zesílí. Na hudbu to reaguje, protože je settingem. Nirvánu volá Olšaníkův Súfism. Ale klid v ní není, naopak :-)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli romann
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter