Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Tajemství Osudu
Autor: Pavel Kastl () - publikováno 10.1.2000 (12:27:25), v časopise 28.1.2000


Pagisek (Občasný) - 13.4.2001 > Nevím jak ostatní,ale mě tohle osobně moc zajímá.Myslím si,že každý člověk má už předem předurčený svůj osud.
Já osobně se občas považuji za blázna,když mi něco uvnitř začne říkat,že už jsem tu na tomto místě byla,a přitom jsem toto místo navštvila poprvé v tomto životě.
Osobně věřím na posmrtný život a na více životů.Jenže asi nikdo nemůže s přesností říct,jestli je to pravda nebo ne.A to i přesto,že existuje tolik důkazů o existenci duchů.
Myslím,že každý si svou karmu nese do dalšího(nového)života a podle toho jaká je,se pak projeví na člověku buď na vzhledu či na chování jeho či jeho okolí.Také to určitě bude souviset i s tím,do jaké rodiny se narodí(bohaté či chudé).A takto bych tu mohla pokračovat až do zítra,neboť se o to hodně zajímam.Je dobře,že je na totemu také někdo,kdo se zabývá zrovna tímhle:))))
Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Pagisek
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi ()   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter