Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Cables Vomitation z kolekce Malby
Autor: HunteR (Občasný) - publikováno 8.1.2005 (09:58:30)
další v kolekci>


 HunteR (Občasný) - 10.1.2005 > Absolute> Takhle, tenhle artwork nepovažuji za nějaké veledílo, ale je to obraz, který je charakteristický pro mě a ne pro Gigera, byť je z jeho stylu. Pro lidi, kteří ho neznají logicky vyvstane otázka: Je to od Gigera? Ale hned na druhý podled je jasné, že ne. Osobně netvořím jako on, většina obrazů je předem připravených, jen se v průběhu tvorby nějak mění. Nikdy jsem nechtěl jít jeho cestou (i když by to šlo), protože bych se dostal jen k tomu, co on již udělal, v jeho stylu ho není možné překonat, proto jsem se o to ani nesnažil. Ale je také pravdou, že cyberpunk této podoby se u mě objevoval i v době, kdy jsem Gigera neznal, stejně jako o tom mluvíš ty... Až když jsem začal používat airbrush jsem byl schopný se přiblížit jeho stylu, což je na jednu stranu super a stane se to skoro každému, kdo umí airbrush používat a Gigera zná, ale na druhou stranu je to děsivě svazující, tímhle stylem nejde prakticky vytvořit nic, co by Gigera nepřipomínalo. Jsou lidé, kteří Gigera dál napodobují, i když do toho vnášejí svůj rukopis a řemeslo a jsou v tom velmi dobří - u nás je v tom nejlepší asi Petr Přibyla. Prostě jim to nevadí. Vytvořil jsem několik obrazů pod tímhle vlivem, ale opustil jsem tu techniku, protože jsem z ní už nemohl vytěžit víc, než udělal Giger. Proto jsou mé nové obrazy malované štětcem a není v nich po Gigerovi žádná zřejmější stopa. Trvalo mi pár let, než jsem se od toho utrhnul a věř mi, že to je hodně náročné, mnohem pohodlnější by bylo chrlit ty hlavy jednu za druhou... proto jsem hrdý sám na sebe, že se mi to povedlo, se z toho utrhnout, měl jsem i hluboké deprese z toho, že se mi nedařilo z Gigerova zajetí uniknout... tenhle obraz jsem dal jako příspěvek z doby, kdy jsem byl ještě pod silným Gigerovým vlivem... Jinak co se týká Gigera a LSD, myslím že s tímhle halucinogenem měl zkušeností celkem dost... akce typu Celebration Of the Four a nebo jeho soužití s Li Toblerovou (která se podle mě zastřelila právě kvůli tomu, že ji LSD pomátlo hlavu). Ale je to jen můj názor, Giger se k tomu nikdy nechtěl vyjadřovat.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli HunteR
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2) 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter