Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Cables Vomitation z kolekce Malby
Autor: HunteR (Občasný) - publikováno 8.1.2005 (09:58:30)
další v kolekci>


 HunteR (Občasný) - 11.1.2005 > al-ash> Já se taky nemíním hádat, na ot nemám čas ani energii... Ano, přo malbě využívám z velké části Gigerovu techniku, co se týká série tohoto druhu obrazů, to jsme nikdy nepopřel, to by bylo jako bych někomu tvrdil, že na semaforu není červená. Nedával jsem sem ty věci proto, aby mi tady všichni tleskali, jak jsou pěkné a o Gigerovi se ani nezmínili. Dělal jsem to, protože mě to bavilo a chtěl jsem udělat něco vlastniho technikou, která se mi líbila a jejíž výsledek se mi líbil... nic víc, nic míň, žádné hluboké poselství autora v tom nebylo... co se týká situace kolem darkartu, nemáš uplně pravdu, pořád v jeho rámci vznikají originální věci a nemusí mít s Gigerem nic společného, viz Barlowe, Ouellette a celá řada lidí z Biomanerismu... To o čem mluvíš ty bych nazval spíš tak,ž e Giger je tak strašně charakteristický, že se jeho vliv dá vypozorovat velmi snadno a není snad nikdo v oblasti darkartu, kdo by si ho nechtěl "zkusit". Otázkou je, kdo u něj zůstane a kdo ne... já doufám,ž e tohle období mám za sebou, ale chtěl jsem přispět věcmi, které jsem ještě v té době udělal...

Ty zakryté uši - typický příklad, jak dokážeš obrátit můj argument... já jsem psal, že to je prvek charakteristický pro MĚ!!! A ne že ho Giger nevyužil... to od tebe nebylo moc fér.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli HunteR
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2) 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter