Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
New Kind Of Woman
Autor: HunteR (Občasný) - publikováno 13.1.2005 (14:31:12)


surma (Občasný) - 13.1.2005 > od pasu dolů je ta plastičnost dobrá, ten vrch to je dáno hlavně tím že ten námět je roztáhlej do šířky a že je takový mechanický... ale to není bráno jako kritika, myslím si že je to perfektně provedeno, dostat se na tuhle úroven v aibrushu je dost vyjimečný, co se Gigra týče tak má spoustu obrazů které více či méně pusobí dvojdimenzionálně, to už aibrush tohoto druhu obnáší, pokud člověk dělá osvěčené témata fantastických lidí ve fantastickém světe jak to vidíš na kolotočích tak je to jednoduší použivají osvědčené klišé, pořád do kola prostory, sopky, vlny, moře atd. toto všechno dává prostor plastičnost a atmosféru... dělat naopak ve stylu biomechaniky je těžké vytváříš prostory a světy které ještě nejsou zrozeny a nemůžeš je porovnávat s realitou nebo podobnou atmosférou je to expresivní záležitost tvůrce a zvládnuté techniky, ale chápu co Absolute myslí... přesto je to super... není to zrovna můj styl... ale nedívám se na obraz jak bych ho chtěl mít já... ale tak že byl vytvořen HunteRem a je tu...
Co se peněz týče tak káždý kdo opravdově tvoří a nechce bouchat ve fabrice je donucen najít nejaký kompromis jak prodávat, víme však že pokud nebudem prostituovat a dělat sračky, které lidé koupí tak s toho nezbohatnem... ale to nám nemá brát odvahu k nasazení dobrých cenn... pokud jsou věci na vysoké urovni, nevznikli náhodou a je za něma vidět pár let práce, mají originalitu, jsou zvládlé řemeslně jako HunteRův obraz je pochopitelné že mají svou hodnotu...
tahle věc je z mého hlediska min. 40 tis. - 100 tis. je jasné že když bude dělat 20-25 let tak muže jít na horní hranici i víš, podle trhu... pokud tvoří 5-7 let je takový nepsaný zákon galeristů že ten člověk ještě může ujet třeba tím že bude brát drogy a nebo přestane tvořit atd. a tak člověk volí raději tu niží sumu nějak takle to funguje... trch... bohužel jako všechno co se prodává zapadá dnes i umění na trch... já osobně jsem začal prodávat až před pěti lety
a není to žádná sláva... dost si vybírám komu prodám, ale když někdo přijde a chce koupit něco z mých nejlepších věcí, tak si to nechám zaplatit jinak raději neprodám... nesnažím se být na tom zavislí aby si semnou trch dělal co chtěl...
Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli surma
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter