Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Důkazy boží existence
Autor: Honza P. (Občasný) - publikováno 14.2.2001 (17:00:00)


Jedi (Občasný) - 29.4.2001 > Mame pocity..:-)
ad Honza a Panna Marie

k hrichu
Jaká úskalí nese překlad bible a Jaká nepochopení vytváří nesprávný překlad, dokládá jeden ze základních pojmů křesťanství - hřích. Chápeme Jej ve smyslu skutku, např. zabit. okrást, ublížit je hřích. Tak i prvotní či dědičný hřích chápeme jako skutek, kterého se dopustil prvý člověk a za který doposud pykáme, ale řecké slovo hamarthia používané v originále Nového zákona neznamená hřích, ale hříšnost. To není čin, nýbrž stav, bloudění na cestě, také mýlení se v zásadách, jejichž dodržování činí život správným a mravným, úchylnost apod. Jelikož latina slovo pro hříšnost nezná, ale zná pouze hřích Jako skutek, překládá se také místo správné hříšnosti hřích. To je ovšem velké neporozumění. Hřích není totéž co hříšnost, prvé Je skutky, druhé Je stavem člověka odloučeného od Boha a proto setrvávajícího ve zlu.

Nase realita je jen "iluze", a kdo ma nastroje muze si s ni delat co chce..:-)

Romann: Ad Panna Marie, za ruzne slova chapou lide ruzne veci.

Cid: ..:-)) Romann je opravdu vesely.
Ke Stvoreni je to moc slozity, ja to taky nechapu, ale co vim je to uplne jiny nez nase predstavy nebo co o tom vime..:-)

Hezky den..:-)
Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Jedi
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter