Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 22.5.
Emil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jsme Loutky z kolekce Malby
Autor: HunteR (Občasný) - publikováno 30.12.2004 (12:27:16)
další v kolekci>


 HunteR (Občasný) - 23.1.2005 > zabicka> Jde o to, že nejdřív musíš lidem nějak ten obraz ukázat, aby vůbec věděli, že existuje.. to je nejnáročnější... a pak se možná mezi nimi najde někdo, kdo jej bude chtít... nemaluju líbivé záležitosti pro masu, nečekám, že hned někdo po tom obrazu skočí... chce to čas, ale jednou si ho někdo koupí. Jinak tvůj dotaz - takhle se přece nemůžeš na umění vůbec dívat - obrazy přece nejsou jen něco, co se věší na zeď, to je pohled naší konzumní většiny!!! Obraz primárně vzniká jako potřeba autora nějak zachytit nebo sdělit to, co se mud ěje v hlavě, zhmotnit vizi, myšlenku. To je absolutní základ obrazu, který není tvořen na zakázku nebo jako komerční záležitost. Já, jako autor vytvářím obraz jen z potřeby zachytit své myšlenky. Nikoliv pro to, abych vytvořil nějakou změť barev a tvarů, určenou k pověšení na něčí zeď. Tvůj přístup k takovému umění není zrovna šťastný, pokud považuješ obraz za pouhou dekoraci. Obraz je zhmotněná vize, která vyzařuje díky své vizualitě to, co je v ní řečeno. Čím je obraz originálnější, zajímavější, "hlubší", tím složitější toto záření je a tím měné lidí je schopno ho vnímat a porozumět mu. Je to otázka času, kdy to dílo promluví k někomu, pro koho bude jeho řeč a výraz to, co hledal a bude jej chtít domů, aby na něj ten obraz mohl působit stále. Tak alespoň podle mě má vypadat proces, který dostává obrazy od nás, autorů, k lidem. Takže se nikdy neptej, k čemu je obraz, který je sice dobře udělaný, ale nikde nevisí... ten obraz samozřejmě visí - po internetu v mnoha galeriích, vytištěný a přilepený na zdech pokojů... ten obraz žije a je vidět, jen čeká na toho, kdo ho bude chtít a ten už si originál najde. Jinak není pravda, že ten obraz nemám pověšený na zdi - mám. A navíc jeho kopie visí i v klubu, kam chodí stovky lidí. Jako autor musíš použít všechn možností, jak své dílo lidem ukázat, pokud to opravdu chceš. Co se týká ceny - nerad svoje věci prodávám a když už, tak za peníze, které mi moje úsilí nějak kompenzují, neřeknu přesnou částku, ale řekněme, že cena se pohybuje v řádu desítek tisíc.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli HunteR
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter