Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
New Kind Of Woman
Autor: HunteR (Občasný) - publikováno 13.1.2005 (14:31:12)


 HunteR (Občasný) - 23.1.2005 > surma> Pavle díky za zhodnocení, jako mnohem zkušenejší autor máš samozřejmě pravdu. Dvourozměrnost obrazu je dána hlavně tím, že z velké části vznikal přímo na papíře, nerozvržený kompozičně a světelně, což byla chyba, která se projevila onou plochostí... Ale nějak výrazně mi to na tomhle obraze nevadí, protože je spíše ikonografický, než realistický. Jinak i ve všem ostatním máš pravdu - problém je v tom, že dneska pomalu nemůžeš dělat už ani tu komerci, aby tě to uživilo... Sem tam se někdo najde, ale většinou se lidé dívají na obrazy ze dvou úhlů - buď do nich ukládají peníze a nebo to berou čistě jako dekoraci a kupují obraz podle barev, aby jim ladil do interiéru. O to vzácnější jsou pak lidé, co přijdou do galerie jednou a pak je tam znovu potkáváš několik dní za sebou, jak stojí u konkrétního obrazu a nemůžou se odtrhnout... Jako autor, kterého obrazy neživí je o to těžší prodávat... člověku se nechce těch prací vzdát, musela by to přebít opravdu dobrá cena, tohle si nikdo z těch, co netvoří neuvědomuje, nemají s tím zkušenost, jaké to je, půl roku se s něčím dřít a pak to dát z ruky... A přesně jak říkáš, než to prodat pod cenou, tak to neprodat vůbec. Mnohem víc než tohle mě ale drtí nedostatek času - proto, abych přežil musím pracovat, protože obrazy, sochy a fotomontáže mě neuživí (nebo alespoň ne u nás v ČR). Díky tomu mám celý týden vysátý od volného času a než se člověk pohrouží do soustředění o víkendu, je najednou neděle a všechno začíná nanovo... kromě toho, jako samouk, nemám za sebou léta ve školách, kdy bych mohl cizelovat kresbu a učit se... tím,ž e nemám čas kreslit, protože musím pracovat, je to ještě horší, štve mě to, že vývoj mé kresby je velmi pomalý... proto ty obrazy stále ještě nepovažuji za to nejlepší, co bych mohl udělat... zkrátka zkušený kreslíř nedělá chyby.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli HunteR
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter