Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Takový je svět?
Autor: zee (Občasný) - publikováno 18.1.2005 (22:12:37)


 BlueSky (Občasný) - 24.1.2005 > zee> 

Ale jistě, Zee,  každý , kdo tvoří, vlastně nějak zpracovává svoje vidění světa, svoje pocity, svoje zážitky, jenže záleží na formě, kterou to podá,  osobně se mi prostě zdá, že tento způsob zpracování pocitu je příliš patetický, psaný v nějakém  návalu emocí a tudíž asi neosloví většinu čtenářů, je to také přehnaně negativní a tím i nevěrohodné (aspoň já z toho mám ten pocit), ono není nic černé nebo bílé.  Sdělila jsem pouze svůj názor, rozhodně tvoje poznámka o rozumném využití prostoru je zajímavá (ale zrovna tu ani náznak jsem ve tvém příspěvku nezahlédla, což může být moje chyba), i když je to jistě na další a delší úvahy, přemítání nad možnostmi, jak překonat omezení, jak "vzlétat" vzhůru přes všechny bariéry, možnosti duše,...

 


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli BlueSky
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter