Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 22.5.
Emil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jsme Loutky z kolekce Malby
Autor: HunteR (Občasný) - publikováno 30.12.2004 (12:27:16)
další v kolekci>


 zabicka (Občasný) - 27.1.2005 > HunteR> :o)) je hezke, ze si mi odpovedel tak dalekosahle a dlouze, obsirne :o) Jen par malickosti : napsala jsem, ze obraz je dekorace, ne ze je dekorativni coz je trosicku rozdil. Tez sem napsala, ze obrazy valek pochopitelne vznikaly z vnitrni potreby umelce a jsou to obrazy bezpochybne svym zpusobem krasne (i to jsem napsala jiz drive). Nevim jiz, ktery umelec to rekl, kazdopadne rikal: Cezannovi stacili k vyjadreni jablka, ale jak maji stacit nam, kdyz jsme zazili valku? A na vlastni oci jsme videli jeji hruzy? (trosku se budu opakovat, doufam, ze nevadi) S tim souhlasim. Na druhou stranu pravda je takova, ze lide jsou tvorove veseli a druzni a chteji a potrebuji se obklopovat krasnymi vecmi, mezi ty patri pochopitelne i vytvarne umeni. Ne pro nic za nic se mu rika umeni krasne. Umeni slouzi i kde sdeleni myslenky samozrejme, ale je veci umelce aby udelal i nejhorsi scenu alespon "koukatelnou". Domu, do kancelare si asi spise vybereme vec, ktera je nam mila, ktera v nas vzbuzuje pozitivni emoce. Proste neco co nas povznasi a dela nase okoli hezci. Nebudu ted polemizovat nad srazeni umeni do kyce... navic hranice co je jeste kyc a co jiz ne je pro kazdeho jinde. Jestli ti prijde, ze sem nekde prikazala, aby vsichni malovali pozitivni veci tak to se hluboce omlouvam. Buh samozrejme nejsem, ale mam pocit, ze jsem jen vyjadrovala svuj nazor a pravdepodobne moje vyjadrovaci schopnosti jsou velmi spatne a omezene. Snad se to jeste naucim :o)
Preji pekny den nenaruseny nejakou nemilou nebo hruznou udalosti:o)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli zabicka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter