Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Totem dubnový
Autor: Gentleman (Občasný) - publikováno 26.4.2001 (01:00:34), v časopise 26.4.2001


Gentleman (Občasný) - 9.5.2001 > Nerad jsem vnesl do vašich myslí antipotleskovou náladu, ale já si opravdu myslím, že jsme upotleskovaní jak to vyžaduje televize ve svých přiblblých soutěžích. Ono se nedá stanovit, jak často a kdy se má tleskat. Potlesk, všimněte si, určuje především recitátor či moderátor tím, jak mluví. Afektovaný přednes potlesk vybudí automaticky.
Opravdu si ale myslím, že po křehkém čtyřverší začít tleskat je nesmysl, protože to nemá čas ve vás doznít, uzrát, zapustit kořínky... Nelze ani říct, kdo chce, ať tleská, kdo nechce, nemusí - reflex je silný a řídký potlesk je horší než žádný.
Takže přednášející by měl být ten, kdo svým přednesem, chováním a celým projevem zařídí, že kultivovaný divák - a to jsme právě my - pochopí, kdy má začít tleskat.
Nakonec na koncertech vážné hudny se také netleská během hraní, na koncertech nevážné se tleská, tam jde ovšem spíše o potlesk z radosti, u poezie naproti tomu jde často o jiné pocity...
Proti kapele jako takové jsem nic neměl, jen to Zuzančino komentování mě rušilo - ale já jsem varoval, že jsem nepřišel v pohodě...
Madmane, to máš docela malou spotřebu: 2 litry na celou republiku...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Gentleman
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter