Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
New Kind Of Woman
Autor: HunteR (Občasný) - publikováno 13.1.2005 (14:31:12)


 HunteR (Občasný) - 21.2.2005 > asiJa> Popravdě řečeno nerozumím tomu, proč mi tohle píšeš - to má být kritika, konstatování, názor... co je to? Píšeš chaoticky a není možné zjistit o co ti jde. Jestli se řadíš k těm lidem, co mě neustále napadají z kopírování Gigera, tak bych s tebou neměl ani ztrácet čas. Nicméně to udělám: Nebudu tady debatovat kdo věnuje pozoronost detailu a textuře, patrně ti moje obrazy připadají málo detailní, a to je jen tvůj problém, pokud hledáš více detailu, běž obdivovat Eschera nebo umělce z hyperrealismu případně digitálního umění. Na malbách ze série Tajemná mechanika staré Mezoameriky je daleko víc detailů, než má Giger na svých běžných obrazech podobného formátu (pomíjím sérii NYC, kde je použito mnoho vrstev šablon).

Ano, kompozice i součásti obrazů jsou podobné jako o Gigera, jde o 2D cyberpunk tvořený americkou retuší, tam už stěží někdo vymyslí něco, co by se Gigerovi nepodobalo.

Jinak tvoje konstatování: "...protoze skutecne z toho co jsem videl, vsechno vypada jako nedotazeny pokus jej napodobit, coz je opravdu skoda..." je co? To je úplný nesmysl. Nesrovnávej mě s Gigerem, ty obrazy nejsou vytvořené pro toto srovnání, tak už to proboha pochop! Neotravuj mě s nějakými stupiditami typu "nedotažený pokus" - moje technika má svoji úroveň a rozhodně se nejedná o nějaké nedotažené pokusy, jestli ti jde o to mě naštvat, tak to nezkoušej tímhle způsobem a přijď mi to říct do očí. Nechápu, proč urážíš věci co dělám, ty jsi asi nikdy neslyšel o vývoji? Inspiraci? Obrazů, které jsou vysloveně motivované uměním Gigera je v mé tvorbě 5-6 (když nepočítám sérii TMSM, která má zcela jiný základ a dekorační práce, které byly na objednávku). Kromě velkého obrazu u kterého je tato diskuse jde o většinou o menší díla, která vznikala jako první práce. Moje stěžejní práce jsou ale ty nejnovější - přijde ti snad obraz Jsme loutky, Metal Phoenix, Poslové jako "nedotažený pokus napodobit Gigera?" Prober se už. Nepotřebuji hájit to, co dělám před lidmi jako jsi ty, ale stejně to pořád dokola dělám, protože v každém takovém příspěvku cítím tu čecháčkovskou zatrpklost, závist a zakomplexovanost. U obrazů, o kterých jsem mluvil jsem nikdy nepopřel Gigerův vliv, přiznávám ho zrovna tak jako vliv dalších umělců, ale je to POUZE VLIV, nikoliv nějaké nedotažené pokusy o kopírování! Podívej - umění je velmi subejktivní záležitost - vím o lidech, kteří Gigerovu práci využívají mnohem více než já a velmi slušně si na tom vydělají, nemluvě o tom, že dost jejich klientů ani původní Gigerův obraz nezná. Jsou stále na stejném bodu a chrlí jednoho Gigera za druhým. Já NE - namaloval jsem pár věcí a zkončil s tím, protože jsem už dál a pracuji jinak. Je to etapa tvorby pod silným vlivem, ale ne kopírování - bež nadávat půlce Totemu za kopírování Dalího, to jde těžko viď? Jak jsem už řekl, umění je subjektivní a pokud ti to, co dělám nesedí, tak se na to prostě nedívej a je po problému! Běž si prohledávat jiné galerie a mě a moje stránky nech na pokoji, protože o podobné rádoby chytré komentáře nestojím.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli HunteR
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter