Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Horem padem - recenze z kolekce recenze
Autor: sibka (Občasný) - publikováno 16.11.2004 (23:38:13)
další v kolekci>


Oplatka (Občasný) - 27.2.2005 > Zdravim, tuhle recenzi se mi nejak nepochopitelne povedlo prehlednout, takze pisu az nyni. Tvoje rozpaky nad tim, jak dilo prijmout, docela chapu. Rekla bych, ze je kombinaci dvou pristupu - jeden je moderni, skladani te zminovane mozaiky a hrdinove, kteri, chte nechte, pripomenou filmy typu Jedna ruka netleska, druha linie, to je ta s Triskou a Vasaryovou, je pak vaznejsi, klasictejsi, delana spis pro starsi publikum. Chapu, ze tahle nevyvazenost je pro nekoho stezi prekousnutelna, stejne tak z toho byl rozcarovany kamarad, ktery na tom byl se mnou. Ja ale musim priznat, ze se mi to spis libilo - vic nez nudne, pointy proste Pupendo i nez Pelisky, u kterych nevim, zda je to komedie nebo vazny pribeh. Rekla bych, ze timhle filmem jde Hrebejk nahoru, i kdyz onou kombinaci dvou ruznych pristupu si myslim dost zkomplikoval cestu k publiku. Jeho predesle filmy byly presne styl, ktery klidne doporucim sve babicce, coz tady dobre nejde; priznivce one "moderni" stranky pak zase bude myslim odrazovat ta snaha o poselstvi.
Za recenzi, byt vyrazne subjektivne ladenou (coz uz dnes vubec neni vyjimecne), nemohu nez dat pet bodu.Dala sis na tom zalezet, chvalim.
Body: 4
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Oplatka
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter