Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
The thin ice ... počíná se z kolekce Počíná se
Autor: ouvej (Občasný) - publikováno 11.3.2005 (08:53:22)
další ve sbírce>


 ouvej (Občasný) - 17.3.2005 > Kelly> 

ne, nemělo zamrazit, tohle je prostě sebeironie, dosti krutá, pravda, jestli někoho zamrazilo, tak ne z toho důvodu, že bych já zrovna chtěla. Možná už jsem tady psala, že mým cílem nebylo šokovat a ohromovat.

 

Jestli chápu výtku - že se liší spíš tvarem než materiálem - tak takhle to bylo myšleno, aby psáno bylo o jednom. A počíná se: odznova, konec teroru s omezováním témat. Jsem zrovna na té vlně porozumění poezii, kdy vím, nebo se domnívám, že vím, že autor do básně dává své tělo, své srdce (checht, sprosté slovo), sebe. Že to takhle musím dělat já, pokud má být má poezie svébytná a má a tím jedinečná. Že když si budu jenom "hrát" - a ne, že bych to neuměla, zplodím bezkrevné pohrobky, mrtvolky, zdechlá mímínkááá báfnišek, co se ani nenadechly, a už chcíply. A proto počíná se, a nadechuji se k těm stále znovu opracovávaným tématům.

 

Samozřejmě, že to není, ty trdlo, úplně špatné. Jestli je to z mých nejlepších, nevím, to zjistím já sama časem.

 

Děkuji za upřímnou kritiku, opravdu.

 

mimochodem, ještě pořád nosíš v rukávu bundy to vodítko na toho našeho čokla? Zničil už další vodítko, doga jedna. :-)


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ouvej
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(3) 4 5 6 7 8 9 9
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter