Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Sestřelení jestřáby
Autor: 3022 (Občasný) - publikováno 9.3.2002 (08:22:19), v časopise 22.4.2002


 3022 (Občasný) - 16.4.2005 > čtenář> "Vazeny" pane Radku, pokud nechapete co jsem ve sve recenzi kritizoval, je to vas problem, nikoliv muj. Film natoceny podle knihy se s ni pochopitelne nemusi shodovat ve vsech detailech. Pokud je vsak kniha i film o necem uplne jinem, je to myslim na povazenou a nebojim se az rici, ze tu primo neco smrdi.

Pokud snad film opravdu slouzil k tomu "priblizit divakum, kteri knihu necetli, osudy mladych kluku, kteri z vetsiny doposud nebyli v boji a najednou se v nem ocitli" jak se VY (a tady musim zduraznit ze to je jen a pouze vas osobni, nicim nepodlozeny nazor) domyvate, pak ja osobne stejne nevidim duvod, proc by jen proto mel skutecnost takto zkreslovat. Pokud se domyvate, ze 20 strel RPG je mozne zredukovat na 3, 5000 somalcu zredukovat na 200, 50 postrelenych US vojaku zredukovat na 20 a vypoved o udalosti tim nijak neutrpi... pak ja osobne doufam jen v to, ze se nikdy nebudete angazovat kuprikladu v toceni filmu o holocaustu.

K vasim "odbornym" informacim o zbranich bych dodal jen tolik:

1. petactyricitkou (kontretne tedy coltem 1911) se ve filmu strilelo jednoruc u spadleho vrtulniku - pokud ste si toho nevsiml, vas problem, ne muj.

2. pod pojmem samopal jsem mel na mysli 9mm HK MP5 jimz byli vyzbrojeni nekteri prislusnici Delta Force. Verte nebo ne, samopal to skutecne je.

3. M16A2 neni automaticka, ale utocna puska. Ja sem se o ni ve sve amaterske recenzi nikterak nezminoval, ovsem kdyz uz jste to nakousl, ve filmu se jich najde par ktere strili dlouhymi davkami...

...a este reknu snad jen to, ze pokud pro vas osobne je dulezitejsi nejaky Matt Eversmann nez Farah Adid, je to opet jen vase osobni vec. Jini divaci/ctenari to treba vidi jinak. Chcete-li nicmene muj prispevek oznacovat za snusku nesmyslu a blabolu, prosim - kazdy mame pravo na svuj nazor. Ja si zas myslim ze ten kdo blaboly nesmysly jste vy.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli 3022
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter