Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Cesta do podvědomí z kolekce Fraktály
Autor: Flynn (Občasný) - publikováno 5.5.2001 (22:32:57), v časopise 17.6.2001
další v kolekci>


Flynn (Občasný) - 22.6.2001 > Je mi to líto, ale mučíš se sám. Vždy máš u obrázku náhled, o co se jedná ( což v Tvém případě nebývá ). Tak si vždy můžeš vybrat.
Á propo - variace na to samé téma - každý den jím skoro tu samou variaci na rohlíky a pořád mi chutnají. Každý den vychází variace na Sluníčko a přesto je každý šťastný. Každým okamžikem máš variaci na ten samý úder srdce a přesto jsi rád, že tomu tak je.
A proč si onikáš? Říkáš "náš", ale nemyslím si, že bys byl mluvčím cca 6 miliard lidí. Tak prosím mluv POUZE a jen za sebe. Vím o hodně lidech, kteří naopak z tohoto obrázku byli nadšení.
Jinak vzhledem k Tvým "reakcím" v poslední době sleduji, že jsi se jaksi přidal ke skupině "kritiků" - pouze citoslovce a pohrdání (vším?) a chybí mi Tvůj skutečně kritický ( a následně lepší způsob nacházející ) pohled. Také je pravda, že toto je příspěvek již starší, zakže jsi po něm musel pátrat. Pravděpodobně přes cestu vybírání příspěvků od daného autora. Tak si prosím nestěžuj, neboť sám moc dobře víš, co ode mne můžeš očekávat.

Zamysli se trochu nad sebou, zda Ti "fuck off" pozice nepřináší spíše ztráty než zisky.

Sbohem

Flynn
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Flynn
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 3 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 25 26 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter