Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tento měsíc menstruuji
Autor: Slůůůníčko (Občasný) - publikováno 19.7.2005 (09:20:01)


 Absolute (Občasný) - 19.7.2005 > ouvej> 

ženy v dnešní společnosti nejsou méněcené a pokud si tak připadají, je to podnět z jejich strany. Myslím, že se situace žen ve společnosti rapidně zlepšila a i stále lepší. Ovšem pokud bychom se koukaly na některé neduhy a neshody žen s muži narazily bychom, a to dnes a to i za pár stovek let.

 

nevím o snižování inteligence při menstruaci jsem neslyšel a je to i nesmysl, každopádně nějak to muselo vzniknout a pokud je tomu tak, je to ze situací, kdy is tohle ženy hájí a v praxi to vypadá následovně - menstruuje a je podrážděná a prudce reaguje na pouhou maličkost , např.: názor či čin muže , ten si uvědomuje stav ženy a zpravidla ho toleruje, ovšem za pár dní je žena jako vyměněná , cítí se dobře a nikdo ji tu náladu nezkazí. Pokud je ale muž v té době přetažený (třeba z toho jak v partnerském vztahu tlumil své reakce , vědomen si toho, že se tak děje od přírody a že za to nijak partnerka nemůže) setká se zpravidla s reakcí ženy typu: ty máš ale debilní náladu, nebo seš protivnej ,chceš mě zkazit náladu? (jako by se nic nedělo) přičemž mužova obrana typu: hele před pár dny jsi na mě ječela kvůli blbostem, jsem grogy z práce atd.. , se setká s neúspěchem a je svržena hláškou typu: já nemůžu za svou menstruaci nebo chtěla bych vidět tebe, mě nikdo náladu kazit nebude. (nebo nedej bože horší typu: Proč se takhle chováš, copak já se taky takhle chovám?) Na to že ji muži kazila pár dní před si už ani nevzdechne natož aby řekla něco ve smyslu, ano vím jaké to je , asi jsem se chovala hrozně... prostě jako by to byla samozřejmost, že se tak musíte chovat.

 

Je mi jasné, že tyto změny probíhají hlavně díky hormonální vzpruze během menstruace , kterou ani muž ani žena neovlivní ale na druhou stranu když si ženy furt hají to jak se proti nim staví mužské názory. Tak ať si taky někdy uvědomí co pro ně ty muži přetrpí. Nikomu nic nevyčítám a ani nechci abyto vyznělo jako zastávání mužství či něco takového ale sáhněte si do svědomí. Tohle co jsem napsal je jen ukázka z reality a má zkušenost.

 

takže závěrem , mě jako muže vytáčí to jak má žena (partnerka) ve všem jasno, potom udělá něco takového a za pár dní je to pohodička, jako by se nechumelilo ale to že Vás to pěk ne sralo už se ohledy nebere, je to totiž menstruace a tohle se musí tolerovat, chtěla bych tě jinak vidět jak by si se choval ty. Muž si pomylsí, že by se rozhodně nechoval jako kráva, což si právě o ženě myslí, ale choval by se obdobně. To zda-li by si to uvědomoval zpětně už je pouze spekulace protože muži nemenstruují ale vzhledem k tomu že je to ovlivněno tělními drogami pochybuju, že by tomu bylo jinak. Možná proto se říká že menstruce snižuje inteligenci... ale pravda to rozhodně není


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Absolute
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter