Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
LETMÝ DOTEK BUDOUCNOSTI z kolekce Mrtví by neměli vstávat z hrobů
Autor: Rony Rubinek (Občasný) - smazáno


 Rony Rubinek (Občasný) - 8.8.2005 > maxima gali> Já tě beru vážně, protože co člověk to názor a pro mě je to právě že přínos. Mam radost, když se tím někdo zabývá, protože pořád jsem nicka, takže to považuju za úspěch, když má někdo chuť se vyjádřit k tomu, co jsem napsala. Jinak Forsajti mě taky neberou. A ty klíče - no je mi z toho nanic. čera už obcházeli rómští spoluobčané naše sídliště, ale nejspíš jsem paranoidní, doufam. No, už aby to bylo vyměněný. Jinak lidi jsou někdy hnusný, já si tu kabelku hlídala dobře, měla jsem ji před sebou na baru. Stačilo se otočit na kamarádku a byla v tahu. Taky bych vraždila, tomu věř. Jinak dovolená se mi právě nedaří. Teď jsem ve městě, protože je zima a měla bych zase ve středu jet. Snad bude líp, dost mě to štve, protože jsem se těšila. Chatu máme kousek od města, cca 12 km, tak to zas není takový problém. Taky se měj, ahoj.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Rony Rubinek
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter