Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ať žije svoboda! z kolekce Bohem zapomenutá Země
Autor: Micro (Občasný) - publikováno 27.7.2005 (18:49:19)
další>


 Micro (Občasný) - 10.8.2005 > Ztratila> Díky za kritiku :).
1) Ano, to je pravda...
2) Věc názoru. Slyšel jsem zcela opačný postoj, kdy mi jeden člověk říkal, že se to naopak zrychluje až s postupem, i já si myslím, že tam nikde nejsou zbytečně zdlouhavé pasáže. Je toho tam asi tak tolik, aby to šlo určitým směrem ne moc rychle, ale určitě ne moc pomalu... A překombinovanost? Snad ne, prostě se tam něco stalo a já to vypravuji po částech. Řekl bych (a ne jenom já), že je to tak akorát.
3) Co se týče klišé, ano, samozřejmě jsou tam takové věty, ale když jsem to psal, uvědomoval jsem si to, bylo to záměrné a nemyslím, že by to v celkovém pohledu nějakou výraznou měrou degradovalo. (Vyjma té věty z pohřbu, ta mi teď zní blbě - když ji čtu po nějakých 3 měsících, co jsem to psal...)
4) Mno, opět nemůžu tak docela souhlasit. Prostě jsem zpracoval určité téma jistým příběhem. Kdybych takhle hodnotil všechno, u téměř každé povídky bych mohl tvrdit to, co tvrdis v tomto bodu.
5) Souhlasím s tou změnou jazyku u jedné postavy, ale snažil jsem se, aby se zpočátku vyjadřoval spisovně a až s postupem, když se víc a víc seznamovali a on se dostal ke svým, se jazyk otáčel k nespisovnému. Takže by to vlastně i sedělo.
6) Dobře...
7) Ulici by po něm klidně pojmenovali... Napsal jsem jen v jakém roce, 2012, ale nenapsal jsem, kdy spáchal tu sebevraždu, což může být v rozmezí i několika let a za tu dobu by to klidně udělali...
8) Ano, ale o to mi vůbec nešlo. Šlo mi jen o to jediné, o to, že "(už jsem se téměř nemusel bát, že by mě srazil nějaký ožrala)". Prostě to byla myšlenka té postavy v souvislosti s tématem. Nerozebíral bych to, co by kdyby...
9) Přesně ten smysl, který jsi napsala :)
10) Teď přesně nevím, nečetl jsem to v kuse pár měsíců, takže si to tak detailně nepamatuji, ovšem mám dojem, že to prostě pozná z jeho chování... (pokud myslíš Steva)

Jak jsem psal na začátku, díky za kritiku, jisté body sice neberu a zkrátka mám jiné mínění (a jiné mínění jsem slyšel i od druhých), na jisté si dám pro příště pozor.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Micro
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
0 (1) 2 3 4 5 6 7 8 11 12
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter