Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Člověk se nikdy nezmění...pokud sám nechce
Autor: Tomáš Tvrdý (Občasný) - publikováno 10.1.2005 (13:31:59)


protěž (Občasný) - 6.10.2005 > Tady ta má vtip.. "tasil mobil" .. a víc je tam pěkných momentů. Ale zase mi to nějak neplyne.. chtělo by to trochu uvolnit, aby to čtenáře pohltilo.. a to se dá asi docílit vypsáním se. Od počátku se mi to líbilo.. mohlo by být trochu rozvedeno, proč je pan Dušan nula, Nikdo, srab.. jen tak zlehka, aby se více navázala mezi ním a čtenářem vazba.. Ale od té jeho smrti.. tak to mě zklamalo.. možná i proto, že podobný motiv je v té předchozí (vlastně následující, ale já četla bohužel nejdřív tamtu) .. a potom taky to popisování jejich sexu.. přišlo mi to takové.. teď nevím správné slovo.. "školské" nebo možná až "červenoknihovní".. bez invence.. tak ta druhá část mě fakt trochu zklamala.. zato pointa se myslím povedla. Chtělo by to upravit. Jako ty předchozí.. zrevidovat, uvolnit, lépe zastylizovat.. a bude to moc pěkné. Z těchto tří se mi asi nejvíc líbila co do nápadu ta "Jak jsem se stal nájemním vrahem" .. tady ta mě hezky navnadila.. tím vtipem.. který u těch předchozích v této podobě nebyl.. ale potom no... Nápady máš ale pěkné a myslím, že i psát umíš.. jenom to chce víc "načíst" a víc se "vypsat" ..
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli protěž
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter