Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Katedrála a pomníky
Autor: Zbloudilý (Občasný) - publikováno 28.10.2005 (08:16:51)


Bílý Tesák (Občasný) - 29.10.2005 >

Hm.......

Ano. Konenčně. Konečně to také slyším i od věřícího člověka, že  není andělem ten, co chodí do kostela

ne,nechci aby sis myslel, že se posmívám věřícím , nebo že je nemám  rád , nebo že bych je chtěl nějak urážet. Sám se dokonce obdivuji víře a chtěl bych věřit a nejde to,  ale to je vedlejší.

Křesťani mi nevadí.Ty co nenávidím nazývám "křesťánky." Neboli lidé, co třeba  se chovají podle Desatera , ale svou morálku vnucují i jiným.

Příklad za všechny : Když jsem ještě kdysi chodil na základní školu, tak v zastupitelstvu obce seděla křesťanka. A ta požadovala, aby se v naší škole zakázala výuku sexuální výchovy. Stalo se tak.

Nebo jsme měli jet na divadelní představení "A do pyžama !" Komedie pojednávající o manželské nevěře.Kvůli slovu "nevěra" jsme nikam nejely. vážená křesťanka poslala do školy dopis se stížností.

Anebo křesťani co desatero hlásají, ale nejednají tak. O tom ostatně pojednáváš v této úvaze.

Anebo ti, co si myslí že jsou nadřazení nad nás ateisty.Že oni jsou ti spravedlivý,mravní a my jsme hmyz.....To jsou všechno "křesťanci."

To jsou všichni lidé zaslepeni svou vírou.

 

Vždycky když je potkám , říkás si : Neblbni. Tohle nejsou  jediní křesťani. Někteří se dokážou chovat správně.

 

(Jo a ty asi křesťánek nebudeš. jinak by jsi mě za mou "Alfu i Omegu" asi pěkně zpranýřoval)    

 

   

 

 

 

 


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Bílý Tesák
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter