Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč spolu lidé chodí?
Autor: Lucie (Občasný,Redaktor) - publikováno 28.8.2001 (02:50:22)


centaur (Občasný) - 2.9.2001 > R.Samildanach (ostatním se omlouvám, že reaguji přímo zde): neříkám, že jsem dílo pochopil, ani jsem ho neohodnotil bubákem, protože to ze zvyku nedělám. Napsal jsem, že mi to "přišlo" laciný, nikoli, že to laciné je.
Na vyjadřování stupidity je na totemu místa dost, jak sis mohl všimnout. Že jsem pochopil příspěvek si nejsem jistý nikdy, ono totiž není úplně jasné co to znamená pochopit příspěvek. Ale jistý si jsem tím, že jsem ho pochopil po svém a tohle jsem pochopil tak, že mi to přišlo laciné atd. Chápeš trochu můj postoj?
Lucie: laciný mi to přišlo právě proto, že je snadné v afektu napsat takhle ostré a, jak se zde někdo vyjádřil, extrémní věty. Navíc mi to nepřijde jako úvaha, pod kterou to bylo publikováno, i když to je maličkost. Výstižné mi to nepřijde jednoduše proto, že mi to přijde jen jako odsouzení něčeho, do čeho tak úplně nikdy neuvidíme. Proč spolu lidé chodí? Že by se to dalo vystihnout v sedmi větách? Prostě mi to nesedlo a nehodnotím to, stejně jako poezii.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli centaur
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter