Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Koncentrace
Autor: Damianus (Občasný) - publikováno 20.11.2005 (09:51:41)


 Damianus (Občasný) - 20.11.2005 > born to be child> Tyto Koncentrace nejsou součástí meditace. (Shoda slov...)
Ad 2.: Mne spíš překvapí, že by na ně někdo při smyslech mohl nevěřit... Sice to není téma na "diskusi pod příspěvkem", nicméně: ďábli jsou definováni (ve smyslu, v jakém je užívám) jako bytosti, které jsou původcem rozptylování v člověku. Ovšem, pokud mohu parafrázovat otce Tomáše, neexistují tak, jako existuje třebas židle, ani tak, jako existuje člověk. Pokud se tomu chceme trochu přiblížit, existují asi tak, jako existují čísla nebo myšlenky. Ďábel je tedy trochu "vykonstruovaný" pojem, ale to jsou, více méně, všechny pojmy, i židle. Nicméně zacházet ďáblem jako definovaným pojmem je (přinejmenším pro mne osobně) velmi výhodné a přínosné. Na téma ďáblů odkazuji na velmi zábavnou knížku C.S.Lewise "Rady zkušeného ďábla". Howgh.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Damianus
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter