Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hodinářův příběh
Autor: Rabb (Občasný) - publikováno 5.12.2005 (16:12:51)


 Rabb (Občasný) - 6.12.2005 > Lamarski> 

Chech...

To mi ani nedošlo, že to má něco společného s raklamní kampaní mobilního operátora. I když je možné, že jsem byl podvědomě ovlivněn.

 

"mistrovskou řezbářskou prací " - vysvětlím. Povídky Odpolední siesta u... a Hodinářův příběh byly na počátku jedna povídka, ve které si hodinář dlouhé chvíle místo spánku (jak jsem to vyřešil zde) krátil vařením čaje. Rozsekl sem vedví a dopadlo to takhle. Není se potom čemu divit, když se opakují slovní spojení, které byla na počátku v jednom díle a její opakování příliš nevadilo.

 

Co je zvláštního na větě: "Až na podlahu dlouhé vlasy"

 

Popis hodin a Hodinářovy činnosti správně vyznívá jako neživý. Vždyť přece muž jednal pod vlivem kyvadla a život nějak neprožil.

Jak jsem psal už pro DodGe, jde o variaci na Boha, kde on sám neví, že je bůh...


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Rabb
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter