Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Svůdná krása
Autor: Godard (Občasný) - publikováno 8.3.2001 (20:08:59), v časopise 9.3.2001


čtenář Oplatka - 27.9.2001 > Myslím, žes to vystihl dost dobře. Zejména ta poznámka o bezvýrazném a sterilním herectví Liv Tylerové sedne. Já bych dokonce řekla, že se tu ani nedá mluvit o "herectví" - ona se tam prostě jen tak producíruje a usmívá, kromě jediného okamžiku (situace, kdy pochopí, kdo je její otec)se nesnaží o žádné zpodobnění vnitřních stavů. Při nejlepší vůli na mě ani svým vzhledem ani chováním nepůsobí panensky - chodí stále polooblečená a v navazování milostných vztahů je dosti frivolní. Měl-li závěr asociovat, ze dívka našla "toho pravého", pak se mi to vzhledem k povrchností jejich vztahů nezdá moc přesvědčivé -spíš se mi zdá, ze dotyčného chlapce záhy zase odkopne, a pokud on nechtěl takovou "co se každému ukazuje", tak si moc dobře nevybral. Hojné sexuální scény na mě působí úplně stejně neemotivně, at už je provádějí dva lidé, kterým jde jen o to tělesné, nebo ti, kteří se mají mít opravdu rádi. Taky ten romantický opar, obklopující kouření marihuany, mi připadal trochu nadnesený. Hudba, musím říci, mě moc nevzala, nějak mi do té idylické italské krajiny nezapadala. Narozdíl od Tebe si nemyslím, že Jean Marais hrál "zanedbatelnou vedlejší roli", myslím, že prostoru měl poměrně dost a že to bylo důstojné rozloučení s kariérou. Pocit, že je to mišmaš a tak trochu nevím, co si z toho vybrat, s Tebou sdílím.
Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter