Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Řasy slečny G.
Autor: Rix (Občasný) - publikováno 9.1.2006 (22:27:35)


annandale (Občasný) - 15.1.2006 > Rixi ty v sobe skryvas poklady, ale me se zda, ze je sam neumis vykopavat. Vidis v tom tvem pribehu skutecny pribeh, nebo ne? Me se zda, ze neco vidis a neco ne.
Pointa totiz naopak vubec neni spatna, ona je v ni zakleta cela story. Jenomze to nefunguje tak jak by melo, jelikoz je to nedotazene. Ma to na vic.
K pointe- neni spatna - v tom smyslu, ze v sobe odhali dve veci, ktere spolu uzce souvisi, vice nez se na prvni pohled muze zdat.
Prvni vec- Vyrovnavani se s osudovou zivotni zmenou - (vozik, jakesi zcitliveni, kurs psani- potreba psat, tvorit, dat do neceho cele to trauma,ztrata sebeduvery oslovit zenskou)
Druha vec- Niterny pribeh traumatizovaneho vypravece nakonec odhali prave ta zenska, kterou se boji oslovit.

Kdyby tam tohle vsechno v te pointe vydechlo, bylo by to super. Jenomze chyba je uz v tom nadechu.

Proto se muze zdat, ze pointa to zabiji. Nemusela by.

Co se tyka formy- me na ni vadi, ze ty vety nerytmizuji, netepou. Je to takovy sled oznamovacich vet, proudi jak lina reka, bez vlnek, bez prekvapka, necte se mi to uplne nejlip, musim to tlacit pred sebou, misto aby me to hnalo.
Prispiva k tomu i ne uplne obratne vyjadrovani:
priklad za vsechny:
...s každým poodhozením pramenu vlasů jsem měl více a více slzy v očích. (vice a vice...)

Ale to se zmenit.
Body: 4
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli annandale
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter