Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Malá literární úvaha
Autor: čaro (Občasný) - publikováno 8.1.2003 (00:34:12)


fanýs (Občasný) - 15.1.2006 > Vaše úvaha mne zaujala. Mám (možná bláznivý) nápad jak trochu pomoci těm kvalitnějším knihám. Když si jdu kupuji knihu od neznámého autora, tak vlastně kupuji zajíce v pytli a kdo se má v těch tisících pytlů vyznat. Hledám tedy lidi, kteří mají knihy rádi a byli by ochotni psát alespoň stručné recenze toho co čtou. Má představa je, že recenze nebudou jen na nové knihy, ale na všechno co recenzent čte. Já jako čtenář porovnám názor recenzenta se svým názorem na knihu a příště až bude psát o mě neznámé knize, tak budu vědět jestli jeho vkus je podobný s mým a mám tedy na jeho doporučení dát. Prostě někdo (snad jich časem bude víc)  bude za mne číst knihy a já budu mít větší pravděpodobnost, že nebudu ztrácet čas se zajícem v pytli. Chci na to vyhradit zvláštní stránky, kde si čtenář klikne na "svého" recenzenta  nebo naopak vyhledá knihu podle autora nebo názvu. Mám dojem, že Vy knihy čtete a napsat pár řádek vlastního názoru Vám nedělá potíže. Nechcete na projektu "recenze" spolupracovat ?
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli fanýs
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter